ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Καλώς ήλθατε στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα της Allday,gr Τα στοιχεία της εταιρείας είναι επωνυμία Μαυρίδης Χαράλαμπος με έδρα στην

Εμπορική Στοά Carrefour Ευκαρπίας, Πλησίον Γ.Ν. Παπαγεωργίου,

564 29 Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη

 

Κάθε πώληση προϊόντων μέσω του ιστότοπου Allday,gr διέπεται από τους παρόντες όρους συναλλαγών και τους όρους χρήσης που αναρτώνται ομοίως στον ιστότοπο Allday,gr . Με την εκ μέρους σας είσοδο στον ιστότοπο Allday,gr και την χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος λογίζεται αμάχητα ότι συναινείτε και αποδέχεσθε ανεπιφύλακτα τους παρόντες όρους, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν δεν συμφωνείτε με αυτούς τους όρους οφείλετε να απόσχετε από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό. Αποστολή της παραγγελίας σας συνεπάγεται αποδοχή της παρούσας Σύμβασης και όλων των όρων αυτής. Για το λόγο αυτό παρακαλούμε να τους διαβάσετε προσεκτικά. Επίσης σημειώνεται ότι χρήση ή αγορά οποιωνδήποτε άλλων υπηρεσιών παρεχομένων από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα Allday,gr υπόκεινται στους παρόντες γενικούς όρους, εκτός αν αναφέρονται ρητώς αποκλίσεις από τους παρόντες όρους.

 

Πληροφορίες προϊόντων

Οι φωτογραφίες που απεικονίζουν τα προϊόντα είναι ενδεικτικές και δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να λειτουργήσουν δεσμευτικά για την Allday,gr Επιπλέον, όσον αφορά στα χαρακτηριστικά και τις περιγραφές των προϊόντων που προέρχονται από τους συνεργάτες ή τους προμηθευτές μας, η Allday,gr απαλλάσσεται κάθε ευθύνης όσον αφορά στην ισχύ του περιεχομένου τους.

 

Το είδος προς πώληση

Τα χαρακτηριστικά των πωλούμενων προϊόντων είναι διαθέσιμα και μπορείτε να τα πληροφορηθείτε, ακολουθώντας τις οδηγίες αναζήτησης που παρατίθενται στον ιστότοπο Allday,gr και επιλέγοντας στο όνομα του αντίστοιχου προϊόντος.

 

Τιμές

Οι τιμές που αναφέρονται στον ιστότοπο είναι σε ευρώ και περιλαμβάνουν όλες τις φορολογικές επιβαρύνσεις (23 % ΦΠΑ), εκτός από τα έξοδα αποστολής. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον Πελάτη και εμφανίζονται κατά τη διάρκεια της παραγγελίας, ενώ τιμολογούνται στο τέλος της παραγγελίας επιπλέον της τιμής των επιλεγέντων προϊόντων. Το Allday,gr επιφυλάσσεται του δικαιώματος τροποποίησης των τιμών των προϊόντων του ιστότοπου του σε οποιαδήποτε στιγμή. Δεσμεύεται ωστόσο να εφαρμόζει τις τιμές που αναγράφονταν στον ιστότοπο κατά τη στιγμή της παραγγελίας σας.

 

Διαθεσιμότητα

Σημειώστε ότι εκτελούμε την παραγγελία σας ανάλογα με τα διαθέσιμα αποθέματά μας κι ότι οι αναφερόμενες διαθεσιμότητες των προϊόντων είναι ενδεικτικές και όχι δεσμευτικές. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα μας δεν είναι διαθέσιμο στο απόθεμά μας, δεσμευόμαστε να επικοινωνήσουμε με εσάς μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας, πληροφορώντας σας για την προθεσμία εντός της οποίας θα μπορεί να σας παραδοθεί το προϊόν ή για την τυχόν πλήρη έλλειψη του συγκεκριμένου προϊόντος.

 

Πληρωμές

H Allday,gr θέτει στη διάθεσή σας τους εξής τρόπους πληρωμής:
1. Μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας
2. Με αντικαταβολή (οτι ποσο ευρώ)
3. μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό i-Βan: GR62 0140 7170 7170 0200 2000 316, ALPHABANK. Στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με fax 2310688042 η με email στο info@ Allday,gr . Εμείς, με το που λάβουμε το αντίγραφο, αποστέλλουμε την παραγγελία σας. Αν χρησιμοποιείτε web banking μπορείτε να κάνετε την κατάθεση του ποσού και να μας στείλετε με email στο info@ Allday,gr την απόδειξη της κατάθεσης. Επιλέξτε την τράπεζα που επιθυμείτε παραπάνω (κάνοντας click στην κάθε τράπεζα) και θα οδηγηθείτε στην αντίστοιχη σελίδα (web banking) της τράπεζας σας.
4. Μέσω paypal.
Η πληρωμή on-line μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας πραγματοποιείται μέσω του συστήματος ασφαλείας «Secure Socket Layer» που εξασφαλίζει την κωδικοποίηση (encrypting) των τραπεζικών σας στοιχείων κατά την μετάδοσή τους στο δίκτυο και όλα αυτά μέσα από το ασφαλές περιβάλλον.

 

Ασφάλεια συναλλαγών

Η Allday,gr δεσμεύεται όσον αφορά στην εξασφάλιση της ασφάλειας και της ακεραιότητας των δεδομένων που συλλέγει σχετικά με τους χρήστες της ιστοσελίδας του και για το λόγο αυτό λαμβάνει τα αναγκαία μέτρα, ώστε να προστατεύονται τα προσωπικά δεδομένα που εσείς οι χρήστες παρέχετε με οποιοδήποτε τρόπο. Αυτές οι διαδικασίες προστατεύουν τα δεδομένα των χρηστών από οποιαδήποτε μη επιτρεπόμενη πρόσβαση ή αποκάλυψη, απώλεια ή κακή χρήση, και αλλαγή ή καταστροφή. Στην περίπτωση που ο χρήστης επιλέξει την πληρωμή με πιστωτική κάρτα, οι συναλλαγές μέσω πιστωτικών καρτών γίνονται με το σύστημα ασφαλείας της ALPHABANK.

 

Ακύρωση παραγγελίας

Η Allday,gr διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) που έχει ήδη καταχωριθεί. Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε e-mail στο info@Allday,gr ή fax στο 2310688042. Η δυνατότητα αυτή σας παρέχεται, εφόσον το e-mail ή το fax ληφθούν από εμάς σε εργάσιμες ημέρες το αργότερο μέχρι τις 14:00 και το αργότερο μέχρι τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας.

 

Επιστροφή προϊόντων

Ο πελάτης οφείλει όταν παραλάβει τα προιόντα να τα ελέγξει εάν αντιστοιχούν στην αρχική του παραγγελία.
Εφόσον αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει κάποιο προιόν, μας ενημερώνει άμεσα ηλεκτρονικά με email στο info@Allday,gr ή με τηλέφωνο στο 2310688042 γνωστοποιώντας μας εάν επιθυμεί αλλαγή ή αν θα αντικαταστήσει το προιόν με κάποιο νέο από την ιστοσελίδα μας.
Τα στοιχεία που πρέπει να αναφέρει πέρα από ονοματεπώνυμο, είναι ο αριθμός της παραγγελίας, και ο κωδικός του προιόντος που θέλει να αλλάξει.
Απαραίτητη  προυπόθεση επιστροφής οποιουδήποτε προιόντος είναι η συνοδεία του με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Εφόσον το προιόν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει δεκτή σε καμία περίπτωση.
Για να γίνουν δεκτά τα προιόντα προς αντικατάσταση, θα πρέπει :  να μήν είναι χρησιμοποιημένα ή/και φθαρμένα, να μήν έχουν τροποποιηθεί ή υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά. Να μην έχει αφαιρεθεί καμία ετικέτα, όπως και να μήν λείπει και να μην έχει υποστεί καμία τροποποίηση η συνοδευτική τους συσκευασία η οποία αποτελεί μέρος του προιόντος..
Η αποστολή του προιόντος πρέπει να γίνει εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Σημειώστε πως η αποστολή πρέπει να γίνει αποκλειστικά με την ACS COURIER χρεώνοντας την Allday,gr.
– Η διεύθυνση αποστολής επιστροφής  προιόντων είναι Μαυρίδης Χαράλαμπος με έδρα Εμπορική Στοά Carrefour Ευκαρπίας, Πλησίον Γ.Ν. Παπαγεωργίου, 564 29 Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Εφόσον ο πελάτης έχει επιλέξει το νέο προιόν που θέλει να του αποστείλουμε και μας έχει ενημερώσει για’αυτό κ εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, και το προιόν είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική του αγορά, αποστέλλουμε το νέο προιόν στην διεύθυνση που μας έχει δωθεί κατα την εγγραφή του, με δικά μας και πάλι έξοδα, εντός 5 εργάσιμων ημερών.
Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή του νέου προιόντος, η πληρωμή αυτή γίνεται με δύο τρόπους: με αντικαταβολή κατά την παράδοση, ή με κατάθεση στον τραπεζικό λογ/μο
Στην δεύτερη περίπτωση, για να γίνει η αποστολή, θα πρεπει ο πελάτης να στείλει με mail ( info@Allday,gr) ή fax (2310688042) την απόδειξη πληρωμής.
Σε περίπτωση δεύτερης ή και τρίτης αλλαγής, η αποστολή κ η παράδοση των νέων προιόντων επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.
Εάν ο πελάτης δεν ικανοποιηθεί ούτε τότε, έχει το δικαίωμα να αγοράσει οτιδήποτε επιθυμεί οποιαδήποτε άλλη στιγμή εντός διαστήματος 6 μηνών από την αρχική ημερομηνία αγοράς του (εξαιρούνται περίοδοι προσφορών και ειδικών εκπτώσεων), κατόπιν συννενοήσης με την Allday,gr
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή μόνο εφόσον ο πελάτης ακολουθήσει την παραπάνω διαδικασία και δεν έχει μείνει ευχαριστημένος.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Η Allday,gr οφείλει να συσκευάζει όλα τα προιόντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς φθορές. Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει προιόν το οποίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές στη συσκευασία του και έχει επηρεάσει με φθορές και το προιόν, τότε αυτο θεωρείται ελαττωματικό και πρέπει να αντικατασταθεί.
Ελαττωματικό επίσης θεωρείται ένα προιόν που έχει αποδεδειγμένο και εμφανή κατασκευαστικό λάθος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά από ένα μήνα από την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά.
Εφόσον διαπιστωθεί κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα, ο πελάτης οφείλει να επικονωνήσει άμεσα με e-mail ( info@Allday,gr ) ή με τηλέφωνο στο 2310688042 και η Allday,gr έχει την υποχρέωση να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προιόν με ένα νέο ίδιο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ή με κάποιο άλλο που θα επιλέξει ο πελάτης.
Σημειώστε βέβαια πως η Allday,gr, σε περίπτωση διαφωνίας περί του ελαττώματος,  έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ή όχι. Αυτό βέβαια απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα έως 10 εργάσιμες. Παρόλαυτα η Allday,gr θα προσπαθήσει να εξυπηρετήσει και να ενημερώσει τον πελάτη για την εξέλιξη της διαδικασίας το συντομότερο δυνατό.
Η διαδικασία αποστολής και χρέωσης,  είναι η ίδια με αυτή που περιγράφεται πιο πάνω.

 

Ανωτέρα βία

Η Allday,gr δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της Allday,gr ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και θα δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των 2 μηνών, η παρούσα Σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση.