Στη allday.gr  παρέχουμε πώληση προϊόντων για πάνω από επτά χρόνια σε εκατοντάδες πελάτες και καταναλωτές! Η εμπειρία μας μας έχει δείξει ότι παρόλο που κάθε ένας από τους πελάτες μας είναι ξεχωριστός και μοναδικός οι περισσότεροι από εσάς θέτουν λίγο πολύ παρόμοιες ερωτήσεις.

Στην προσπάθεια μας να προσφέρουμε όσο το δυνατό πιο ολοκληρωμένες και αποδοτικές υπηρεσίες δημιουργήσαμε αυτή την περιοχή για να αναρτούμε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις (FAQs) που μας θέτετε. Έτσι, είτε ψάχνετε μια απάντηση για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, είτε απλώς σας ενδιαφέρει κάποιο θέμα, ρίξτε μια ματιά και είμαστε σίγουροι ότι αντλήσετε χρήσιμες και ενδιαφέρουσες πληροφορίες.

 

Τι είναι το www.allday.gr;

Eίναι ένα OnLine κατάστημα, που προσφέρει επώνυμα και όχι μόνο προϊόντα,  είδη τεχνολογίας,  είδη αυτοκινήτου,  χρηστικά αντικείμενα για τον φωτισμό του αυτοκίνητο ή για τον επαγγελματία οδηγό, αξεσουάρ αυτοκινήτου σε σύντομες προσφορές.

Το site www.allday.gr υποστηρίζεται από μια ομάδα συνεργατών που αφιέρωσε και συνεχίζει να αφιερώνει πολύ χρόνο και σκληρή δουλειά με σκοπό να δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θα λειτουργεί με μέγιστη αποτελεσματικότητα στην προώθηση γνωστών brands και χρηστικών ειδών.

Βασικός μας στόχος είναι η προσφορά μιας μεγάλης ποικιλίας από διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων που θα απευθύνονται σε ανάγκες και απαιτήσεις. Η ομάδα του www.allday.gr αποτελείται από ανθρώπους με μεγάλη εμπειρία  που αναζητά ακούραστα τα πιο περιζήτητα  προϊόντα στις καλύτερες τιμές τις αγοράς!

Στο www.allday.gr παρακολουθούμε συνεχώς τις τελευταίες τάσεις της αγοράς,  χωρίς να ξεχνάμε ότι ο σύγχρονος καταναλωτής επιδιώκει πάντα τον άριστο συνδυασμό ποιότητας και προσιτής τιμής.

Οι συλλογές μας ανανεώνονται και εμπλουτίζονται συνεχώς σε πολλές και διαφορετικές κατηγορίες και έχουν επιλεγεί από εμάς με βασικό γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

Στόχος μας είναι να κάνετε τις αγορές σας με:

Εύκολη και γρήγορη πλοήγηση αλλά σε

Εκπληκτικές τιμές μέσα από μια γκάμα συνολικά πάνω από 500 προϊόντα.

Τέλος, το site www.allday.gr είναι μέλος της Ένωσης Εταιρειών Πωλήσεων από Απόσταση και Άμεσου Μάρκετινγκ (ΕΠΑΜ), σκοπός της οποίας είναι η εξυγίανση και ανάπτυξη του εμπορίου που διενεργείται από απόσταση και η προστασία του καταναλωτή.

Πόσο συχνά ανανεώνεται η γκάμα των προϊόντων;

Οι καμπάνιες ανανεώνονται κάθε ημέρα, αλλά στόχος μας είναι να σας βοηθούμε να ανακαλύπτετε καθημερινά τις καλύτερες μάρκες προϊόντων, στις καλύτερες τιμές!

Εγγραφείτε στο NewsLetter του www.allday.gr έτσι ώστε να μαθαίνετε πρώτοι τις νέες καμπάνιες μας και να επωφελείστε από καταπληκτικές ευκαιρίες!

Υπάρχει φυσικό κατάστημα;

Όχι. Τα προϊόντα και καμπάνιες του www.Onething.gr είναι μοναδικά για τους χρήστες μας και δεν μπορείτε να τα βρείτε σε ένα φυσικό κατάστημα αν και κάτι τέτοιο είναι στα σχέδια της εταιρείας μελλοντικά τόσο για την Αθήνα όσο και για την πόλη της Θεσσαλονίκης. Το concept της δημιουργίας της ιστοσελίδας ξεκίνησε αρχικά από την πώληση αυθεντικών, χρηστικών προϊόντων σε μοναδικές και ανταγωνιστικές τιμές, που εξασφαλίζουμε αποκλειστικά για τα μέλη μας.

Πως θα παραλάβω τα αγορασμένα είδη;

Αναλαμβάνουμε να σας στείλουμε την παραγγελία σας στην διεύθυνση της επιλογής σας. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και να ακολουθήσετε σωστά τη διαδικασία αγοράς. Εξάλλου η ιστοσελίδα μας, σας παρέχει τη δυνατότητα να γνωρίζετε ανά πάσα ώρα και στιγμή την εξέλιξη της αποστολής.

Πρέπει να πληρώσω για να εγγραφώ στην ιστοσελίδα;

H εγγραφή σας στο www.allday.gr είναι εντελώς δωρεάν και καθόλου δεσμευτική, έτσι όποτε το επιθυμείτε μπορείτε να αποχωρήσετε. Αλλά, για να μην χάνετε ούτε μία από τις καμπάνιες μας το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εγγραφείτε στο NewsLetter μας για να ενημερώνεστε πάντα πρώτοι για τις νέες αφίξεις και τις νέες καμπάνιες.

Είναι τα προσωπικά μου στοιχεία και δεδομένα ασφαλή;

Η ασφάλεια της πιστωτικής σας κάρτας και των προσωπικών σας δεδομένων αποτελεί ύψιστη προτεραιότητά μας. Δεν γνωστοποιούμε για κανένα λόγο τα προσωπικά σας στοιχεία χωρίς την άδειά σας, εκτός εάν απαιτείται από το νόμο ή οποιαδήποτε άλλη νομική διαδικασία.

Χρησιμοποιούμε τη μέγιστη προσοχή και ασφάλεια για όλες τις πληροφορίες που είναι καταχωρημένες στο προφίλ σας και σας εγγυόμαστε ότι καμία από αυτές τις πληροφορίες δεν θα χρησιμοποιηθεί χωρίς τη δική σας συναίνεση. Δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας από το τηλέφωνο, μέσω email ή με οποιαδήποτε άλλη άμεση μορφή επικοινωνίας. Μόνο εσείς μπορείτε να εισάγετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας όταν κάνετε μια αγορά. Εμείς δεν μπορούμε να αποθηκεύσουμε κανένα στοιχείο της κάρτας. Τέλος, δεν μπορούμε ποτέ να χρεώσουμε την κάρτα σας χωρίς τη ρητή άδειά σας.

Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία εγγραφής μου;

Επιλέγετε το υπομενού «Ο Λογαριασμός μου» στην αρχική σελίδα του www.allday.gr πάνω δεξιά «Είσοδος – Εγγραφή». Από εκεί μπορείτε να διαχειριστείτε το όνομα χρήστη, τον κωδικό και τη διεύθυνσή σας.

Τι κάνω σε περίπτωση που έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης μου;

Μην ανησυχείτε! Επιλέξτε το πεδίο Ξεχάσατε τον Κωδικό Πρόσβασης στη σελίδα εισόδου/εγγραφής και το πρόβλημα θα λυθεί άμεσα, στέλνοντάς σας ένα email όπου σας στέλνουμε έναν νέο κωδικό πρόσβασής σας, τον οποίο μπορείτε να τον αλλάξετε μετά με έναν της αρέσκιά σας. Είναι πολύ σημαντικό να θυμάστε πάντα το password, γιατί χωρίς αυτό δε μπορείτε να κάνετε καμία συναλλαγή στο www.allday.gr

Δεν γνωρίζω πως γίνονται οι ηλεκτρονικές συναλλαγές τι ακριβώς πρέπει να κάνω για να αγοράσω κάτι που με ενδιαφέρει από την ιστοσελίδα σας;

Είναι πολύ απλό να παραγγείλετε αυτά που έχετε επιλέξει μέσα από τις μοναδική ποικιλία του καταστήματος μας!

Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνετε είναι την εγγραφή νέου χρήστη στο www.allday.gr η οποία είναι απόλυτα δωρεάν. Διαλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν (μέγεθος, χρώμα, ποσότητα) από το www.allday.gr Στη συνέχεια, πατήστε το κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι» και θα εμφανιστούν στην οθόνη σας ένα – ένα τα βήματα για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, τη διεύθυνσή σας και τον τρόπο πληρωμής.

Βεβαιωθείτε ότι το καλάθι αγορών σας περιέχει όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει και μετά πατήστε το κουμπί «Ολοκλήρωση Παραγγελίας» για επιβεβαίωση. Προσέξτε μόνο να μην κάνετε κάποιο λάθος, γιατί, μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, δεν μπορείτε να κάνετε καμία αλλαγή!

Τα προϊόντα είναι αυθεντικά και περιλαμβάνουν εγγύηση;

Όλα τα προϊόντα της ιστοσελίδας μας είναι 100% αυθεντικά! Το ζητούμενο της εταιρείας μας είναι ακριβώς αυτό: η πώληση αυθεντικών, ολοκαίνουργιων προϊόντων, στις Original συσκευασίες τους, σε μοναδικές και ανταγωνιστικές τιμές, που εξασφαλίζουμε αποκλειστικά για τα μέλη μας. Ανάλογα με την κατηγορία, κάθε προϊόν καλύπτεται από εγγύηση την οποία έχει αναφέρει ο προμηθευτής και είναι τουλάχιστον 2 ετών. Τέλος υπάρχουν και προϊόντα με την ένδειξη OEM.

Μπορούν οι αγορές να γίνουν τηλεφωνικά;

Ναι… αλλά το σωστό είναι, όλες οι αγορές πρέπει να διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά μέσω του www.allday.gr, παρ’ όλα αυτά μπορείτε πάντοτε να ζητάτε τηλεφωνικά τη βοήθεια μας, αφού πάντοτε είναι διαθέσιμος κάποιος συνεργάτης μας για να σας κατατοπίσει σε όποιο θέμα χρειάζεστε πιθανώς διευκρινίσεις. Για τηλεφωνικές παραγγελίες πατήστε εδώ!

Πως γίνεται η πληρωμή και η επιβεβαίωση της αγοράς;

Οι πληρωμές μπορούν να γίνουν με Αντικαταβολή (Πρέπει να είστε εγγεγραμμένος μέλος στο σύστημά μας), μέσω Τραπεζικής κατάθεσης ή eBanking , μέσω πιστωτικής κάρτας ή με το σύστημα PAYPAL.

Υποστηρίζονται όλες οι πιστωτικές και προπληρωμένες VISA και MasterCard (εκτός από Maestro), ανεξάρτητα εκδότριας τράπεζας (η εκδότρια τράπεζα μπορεί να είναι εντός ή εκτός Ελλάδας). Επίσης, υποστηρίζονται όλες οι corporate πιστωτικές κάρτες με δυνατότητα ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής λαμβάνετε επιβεβαίωση της παραγγελίας σας στην οθόνη και ηλεκτρονική επιβεβαίωση της παραγγελίας σας στο email σας. Εκεί αναγράφεται ο κωδικός της παραγγελίας σας και σας δίνεται η δυνατότητα να εκτυπώσετε την επιβεβαίωση της παραγγελίας.

Πόσο ασφαλής είναι η πιστωτική μου κάρτα;

Οι αγορές μέσω του www.allday.gr είναι εντελώς ασφαλείς! Ο αριθμός της πιστωτικής σας κάρτας μεταδίδεται μέσω του υψηλότερου πρωτόκολλου ασφάλειας SSL κατευθείαν στις τράπεζες και κανένα ευαίσθητο στοιχείο της κάρτας σας δεν αποθηκεύεται στους Server μας.

Εκτός από απλή απόδειξη μπορεί να εκδοθεί και τιμολόγιο;

Υπάρχει αυτή η δυνατότητα για όσους ενδιαφέρονται για τη χονδρική μας.

Πόσο πρέπει να περιμένω για να παραλάβω τις αγορές μου;

Ανεξαρτήτως του που βρίσκεστε ανά την επικράτεια ο μέσος όρος παραλαβής των ειδών κυμαίνεται από 3 έως 10 εργάσιμες ημέρες.

Τι άλλο χρειάζεται να γνωρίζω για την αποστολή;

Με την υποβολή της παραγγελίας σας, λαμβάνετε αυτομάτως ένα email επιβεβαίωσης που δείχνει τι ακριβώς παραγγείλατε. Δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτε άλλο εκτός από το να παρακολουθείτε την Εξέλιξη της Παραγγελίας.

Η παράδοση είναι άμεση και γίνεται μέσω γνωστής εταιρείας ταχυμεταφορών στη διεύθυνση που επιθυμείτε και έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας. Φροντίστε να συμπληρώσετε σωστά και πλήρως τα στοιχεία σας κατά την παραγγελία ώστε να εξυπηρετηθείτε εύκολα και γρήγορα!

Είναι η παραγγελία μου ασφαλισμένη κι αν ναι πως μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της πορείας της;

Η διαδικασία είναι πολύ απλή: Μέσω του πεδίου «Ο Λογαριασμός μου» μεταβείτε στο πεδίο «Οι Παραγγελίες μου» όπου μπορείτε να έχετε τον πλήρη έλεγχο του status της παραγγελίας σας.

Η παραγγελία σας είναι 100% ασφαλισμένη μέχρι να φύγει από τις αποθήκες μας. Επίσης είναι ασφαλισμένη μέχρι το ποσό των 60 Ευρώ όπως καθορίζεται από την πολιτική της εταιρείας ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε. Αν θέλετε να ασφαλίσετε μία παραγγελία πλέον του ποσού των 60 Ευρώ θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310 232323

Αν συνδυάσω και συγκεντρώσω σε μια τις παραγγελίες μου από διαφορετικά προϊόντα την ίδια στιγμή θα πληρώσω μια φορά για τα έξοδα μεταφοράς;

Εάν παραγγείλετε πολλαπλά προϊόντα σε μία παραγγελία τότε θα λάβετε τα προϊόντα όλα μαζί. Μέχρι στιγμής και στην παρούσα φάση μπορούμε να υποστηρίξουμε το συνδυασμό πολλαπλών παραγγελιών σε μία μεταφορά με μια μικρή καθυστέρηση 2-3 ημερών.

Αν το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό ή διαφέρει από αυτό που παρήγγειλα τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που παραλάβατε ένα ελαττωματικό προϊόν (π.χ: σπασμένο, σκισμένο κ.τ.λ.) ή προϊόντα τα οποία διαφέρουν από αυτά που παραγγείλατε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Επικοινωνήστε με την εταιρεία allday.gr (Τηλέφωνα εξυπηρέτησης:  Θεσ/νίκη: 2310232323, και ενημερώστε τους ότι έχετε δώσει ένα δέμα προς επιστροφή για το www.allday.gr.
  • Μόλις επιστραφεί το προϊόν στην αποθήκη μας και γίνει ο απαραίτητος έλεγχος, και αν κριθεί ελαττωματικό εντός 20 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιστροφής του προϊόντος θα πιστώσουμε το ποσό στο λογαριασμό σας και θα σας αποσταλεί μέσω email απόδειξη επιστροφής σε pdf αρχείο.
Θα πληρώσω κάποιο ποσό εάν επιστρέψω κάποιο προϊόν που έχω αγοράσει;

Για ελαττωματικά ή λάθος προϊόντα – η επιστροφή θα γίνεται δωρεάν και θα σας επιστρέψουμε και τα αρχικά έξοδα αποστολής (εφόσον είχαν χρεωθεί). Σ’ όλες τις άλλες περιπτώσεις, θα λάβετε την αξία των ειδών που επιστρέψατε, αλλά όχι τα έξοδα αποστολής (εφόσον είχαν χρεωθεί).

Επιπλέον, θα χρεωθείτε 5€ για το κόστος αποστολής της επιστροφής το οποίο θα αφαιρεθεί από το τελικό ποσό που θα εισπράξετε. Η αξία των επιστρεφόμενων ειδών θα πιστωθεί στο λογαριασμό σας εντός 20 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιστροφής του δέματός σας. Θα σας αποσταλεί μέσω email, απόδειξη επιστροφής σε pdf αρχείο.